Bulunduğunuz konumun alt yapısını web sitemizden sorgulayabilirsiniz. Nitro İnternet Alt Yapı Sorgulama sayfamıza giriş yaparak, açık adresinizi girip alt yapınızı sorgulayabilirsiniz. Üstelik sorgulama sonrasında da dilerseniz internet başvurusunda bulunabilirsiniz.
Ülkemizde, binalarımıza bakır kablo üzerinden gelen hatlar yerleşik operatöre aittir. Bina içi bakır kablolar ise, bina sahibi tarafından tesis edilmiştir. İnternet ve telefon hizmetlerinde, hizmet kalitesini etkileyen en önemli parametre, güçlü bir altyapı ve bu altyapının iyi yönetilmesidir. Nitro İnternet kendi kurup yönettiği ve sürekli olarak izlediği altyapısı ile kullanıcılarına, sorunsuz hizmet sunmayı amaç edinmiştir.
Sadece internet ücreti ödersiniz. Haberiniz ve onayınız olmadan herhangi bir ek ücret yansıtılmaz. Sabit fiyat garantisi ile faturanızda sürprizlerle karşılaşmazsınız. Müşteri hizmetlerimizi aradığınızda menüler arasında kaybolmazsınız ve kısa sürede müşteri temsilcimize ulaşarak destek alabilirsiniz.
İster ADSL, VDSL, Fiber alt yapıya sahip olun, internet kullanmak için telefon hattına ihtiyacınız yoktur. Yalın hizmet bedeli ücretsizdir.
Bir defaya mahsus olmak üzere aktivasyon ücreti, aboneliğinizin başladığı tarihten itibaren fatura döneminize kadar olan kısmi aylık internet hizmet bedeli.
Destek sekmesindeki Sözleşme ve formlar sayfasından Abonelik iptal Dilekçesinin çıktısını alıp gerekli bilgileri doldurup taratıp [email protected] mail adresine veya 08508852345 whatsapp hattımıza göndererek iptal işleminizi gerçekleştirebilirsiniz.
Destek sekmesinden Sözleşme ve Formlar sayfasından Nitro İnternet Taahhütsüz Bireysel Hizmetler Abonelik Sözleşmesi ve Nitro İnternet Taahhütsüz İnternet Ön Bilgilendirme ve Hizmet Formu çıktısını alıp, bilgileri doldurup her sayfa altını imzalayarak abone sahibinin kimlik fotokopisi ile yurtiçi kargo ile karşıdan ödemeli göndermeniz yeterlidir.
Hat dondurma işlem ücreti 250.00 ₺'dir. Ödeme yaptıktan sonra hattınız dondurulur.
Yıl içinde 3 defa toplam toplam 90 gün hattınızı dondurabilirsiniz.
www.nitrointernet.com.tr’den online işlemlerden kredi kartınızla, Vakıfbank, Ziraat bankası, Garanti bankası, İş bankası, Yapıkredi bankaları'nın internet bankacılığı yöntemi ile ödemelerinizi gerçekleştirebilirsiniz.
İnternet bağlantınızda sorun varsa lütfen şu kontrolleri yapınız. Modem ışıklarınızı kontrol ediniz. Power, DSL ve Internet ışıklarının hepsinin sabit olarak yeşil renkte yanması gerekmektedir. Eğer hiç bir ışık yanmıyorsa, cihazın elektriğe bağlı olup olmadığını ve açık olduğunu kontrol ediniz. Power ışığı yanıyor fakat DSL ışığı hiç yanmıyor veya yanıp sönüyorsa, kabloların ve splitter'ın doğru şekilde takılıp takılmadığını kontrol ediniz. DSL ışığı sabit yanıyor fakat İnternet ışığı kırmızı yanıyorsa, cihazı bir-kez kapatıp açarak 2-3 dakika bekleyiniz. İnternet ışığınız yeşil yanıyor ancak bilgisayarınızda web sayfası açamıyorsanız, bilgisayarınızın modeme öncelikli olarak kablo ile bağlı olduğundan emin olunuz. Kablo bağlantınızı yaptıktan sonra, kablosuz ayarlarınızı yaparak, bilgisayarınızı ve diğer cihazlarınızı (tablet, laptop, cep telefonu vb) kablosuz olarak modeme bağlayıp internete çıkabilirsiniz. Eğer bağlantı probleminiz devam ediyorsa size SMS olarak iletilen kullanıcı adı ve şifrenizin, modeminizin ara yüzüne doğru girildiğinden emin olunuz. Modeminizin kullanım kılavuzu bu konuda size yardımcı olacaktır.Bu adımları yaptığınız halde sorun devam ediyorsa, konu ile ilgili Nitro İnternet Müşteri Hizmetleri'nden (0850 885 23 45) destek alabilirsiniz.