Sadece internet ücreti ödersiniz. Haberiniz ve onayınız olmadan herhangi bir ek ücret yansıtılmaz. Sabit fiyat garantisi ile faturanızda sürprizlerle karşılaşmazsınız. Müşteri hizmetlerimizi aradığınızda menüler arasında kaybolmazsınız ve kısa sürede müşteri temsilcimize ulaşarak destek alabilirsiniz.
İster ADSL isterseniz fiber alt yapıya sahip olun, internet kullanmak için telefon hattına ihtiyacınız yoktur.
Bir defaya mahsus olmak üzere, aboneliğinizin başladığı tarihten itibaren ay sonuna kadar olan kısmi aylık internet hizmet bedeli,
Bir sonraki aya ait aylık internet hizmet bedeli,
Varsa bağlantı ücretinin mevcut aya ait taksiti,
Varsa modemin abone olduğunuz ve bir sonraki aya ait aylık ücretleri.
Aşağıda belirtilmiş olan nedenlerden dolayı geçici olarak internet erişimine ihtiyaç duymayan abonelerimizin, faydalanacağı bir hizmettir.
Askerlik
Yaz tatili
Okulların kapanması
Nakil / Taşınma
Müşteri hizmetlerimizi arayarak hattınızı dondurabilirsiniz.
Hat dondurma işlem ücreti 32.00 ₺'dir. Hattınız aktif olduğunda ilk faturanızda tahsil edilir.
Yıl içinde 3 defa toplam toplam 90 gün hattınızı dondurabilirsiniz.
www.nitrointernet.com.tr’den online işlemlerden kredi kartınızla, 0850 885 23 45 numaralı müşteri hizmetlerimizden yada havale-eft yöntemi ile ödemeleriniz gerçekleştirebilirsiniz.
İnternet bağlantınızda sorun varsa lütfen şu kontrolleri yapınız. Modem ışıklarınızı kontrol ediniz. Power, DSL ve Internet ışıklarının hepsinin sabit olarak yeşil renkte yanması gerekmektedir. Eğer hiç bir ışık yanmıyorsa, cihazın elektriğe bağlı olup olmadığını ve açık olduğunu kontrol ediniz. Power ışığı yanıyor fakat DSL ışığı hiç yanmıyor veya yanıp sönüyorsa, kabloların ve splitter'ın doğru şekilde takılıp takılmadığını kontrol ediniz. DSL ışığı sabit yanıyor fakat İnternet ışığı kırmızı yanıyorsa, cihazı bir-kez kapatıp açarak 2-3 dakika bekleyiniz. İnternet ışığınız yeşil yanıyor ancak bilgisayarınızda web sayfası açamıyorsanız, bilgisayarınızın modeme öncelikli olarak kablo ile bağlı olduğundan emin olunuz. Kablo bağlantınızı yaptıktan sonra, kablosuz ayarlarınızı yaparak, bilgisayarınızı ve diğer cihazlarınızı (tablet, laptop, cep telefonu vb) kablosuz olarak modeme bağlayıp internete çıkabilirsiniz. Eğer bağlantı probleminiz devam ediyorsa size SMS olarak iletilen kullanıcı adı ve şifrenizin, modeminizin ara yüzüne doğru girildiğinden emin olunuz. Modeminizin kullanım kılavuzu bu konuda size yardımcı olacaktır.Bu adımları yaptığınız halde sorun devam ediyorsa, konu ile ilgili Nitro İnternet Müşteri Hizmetleri'nden (0850 885 23 45) destek alabilirsiniz.